20150730_195545.jpg

Gingerella

Oikean päätöksen olet tehnyt lastesi ja itsesi kannalta... Useamman kuukauden olen toivonut sinun pelastavan lapsesi ja itsesi. En ole yhteydessä sinuun, ellet halua mutta olet ansainnut enemmän kuin ********* voi antaa. Minähän olen umpihullu jne. Päätä ihan itse, mihin ja keneen uskot. Älä kuitenkaan anna lastesi olla hetkeäkään ****** kanssa.

Kauniita kesäpäiviä sinulle, Gingerella

 

Gingerella

Hei, uskallan lähestyä sinua, vaikkakin ******* on puhunut minusta varmasti kaikenlaista epämääräistä. Esinnäkin: Olet onnekas, kun ymmärsit jättää ****** näinkin nopeasti. Toiseksi: Siirin asumattomuus ******* luona ei ole ******n oma tietoinen valinta vaan Siiri on keväästä asti ollut hätäsijoitettuna. *******lle häntä ei todennäköisesti tulla enää luovuttamaan muuten kuin käymään... Toivottavasti selvisit suhteesta mahdollisimman vähin haavoin. Minun lisäkseni on paljon muita, jotka ovat kärsineet paljon. Siirin takia haluaisin kuulla sinun tarinasi. Ei ole pakko kertoa tai edes vastata, mutta hienoa, jos päätät kertoa oman näkemyksesi Siiristä ja ******sta.

Yst. terv. Gingerella

 

Hei Gingerellai, en ole aiemmin vastannut,kun en oo huomannut näitä viestejäsi muut-kansiossa. Oikea päätös se todellakin oli,ja ihan mun oma päätös. Ymmärrän ja tiedän,että en ole ainut joka on kärsinyt ******* oikuista. Olen todella kiitollinen siitä,että ystäväni varoittelivat (ja vähän outojakin varoittelijoita esim baarissa) ja että kuuntelin itseäni,sisintäni,että mitä täytyy tehdä sen eteen,että mulla ja lapsillani on hyvä olla. Onnekseni ehdin olla *********n kanssa niin vähän aikaa,että siitä pääsin irti,ja saan oman voimani takaisin. Huomasin paljon valheita,ja näin hälyttäviä merkkejä jo ihan alussa *******ssa ja hänen suhteessaan Siiriin. Valheiden takaa näin tuonkin,että Siiri on otettu ****** pois hänen kykenemättömyydestään huolehtimaan tyttärestään. Toivon,että Siirillä on kaikki hyvin tällä hetkellä, ja uskon niin, koska hänellä on apuja sosiaalitoimen jne kautta. Surullistahan se on Siirin kannalta,että hänellä ei ole tervettä isää,joka voisi hänestä huolehtia täysipainoisesti. Mä en tiedä hänen tän hetkisestä tilanteesta,koska ******** katkaisi heti yhteydenpidon minuun, mistä olin vain iloinen,koska pelkäsin hetken, kun jätin hänet,että jos hän rupeaa häiriköimään,kun asuu tässä ihan lähelläkin,mutta niin ei onneksi ole käynyt. Hänellähän on uusi valloitus,treeneistä tuttu nainen sekin, mutta koen,että se on mun kannalta hyvä,jättipähän mut ja lapseni rauhaan. Heillä on varmasti ollut jo jotain juttua silloin jo kun me tapailtiin,mutta se ei mua hetkauta. En koe velvollisuutta aikuiselle naiselle mennä varoittelemaan,hän elää omaa elämäänsä,ja toivon tottakai,että hän huomaisi pian,mikä ********* todella on miehiään,ja tajuaisi omaa parastaan.

 

Sinä vaikutat hienolta naiselta,ja se mitä olen ****lta kuullut,olen kyllä osannut suodattaa,ja tajuta,että siinäkin oli paljon valheita. Toivotan sulle kaikkea hyvää,ja toivon,että olet saanut oman voimasi takaisin ja päässyt *******n aiheuttamista haavoista eteenpäin. Itse en myöskään ole ************iin millään lailla yhteydessä,toki sattuu törmäämään välillä,kun kylillä liikkuu. yst terv x

Gingerella

Kiitos.

Itse sain eron *****sta vihdoin elokuun alusta, vaikka ei itse ollut nimeä paperiin laittanutkaan. Nyt olen päässyt eroon hänen sukunimestään. Olen edelleen mukana tukemassa Siirin elämää näin taustalla. Kaikki ei ole vielä selvää.

Itse aloitan vuodenvaihteessa kolmannen vuoden psykoterapiassa. Olemme vihdoin päässeet käymään läpi *******n fyysisen ja henkisen väkivallan aiheuttamia haavoja. Vanhempi lapseni käy kevääseen saakka omassa psykoterapiassaan trauman ja tunne-elämän epätasapainon takia. Kumpikin lapsi piirtää edelleen kuvia suunnitelmasta, jos ****** tulisi soittamaan ovikelloa.

Olet ollut todella tarkkasilmäinen ja ajatteleva, fiksu nainen, kun pääsit suhteesta pois näin pian. Oletko käynyt *****n jälkeen sukupuolitautitesteissä? Minä sain *****lta Klamydian ja Herpeksen. Klamydiaa tiedän *******n tartuttaneen taajaan. Yksi nuori nainen sai keskenmenon (*****n lapsi) juurikin Klamydian takia...

Kiitos viestistäsi Gingerella

 

Kiitos Gingerella, hyvä kuulla,että teillä on psykoterapia apunanne,ja lapsillakin keinoja selviytyä traumoista.Ikävää,että ****** on aiheuttanut paljon pahaa teille.Ilmeisesti monelle muullekin, mutta tuo on tärkeetä hoitaa itseä ja perhettä sen jälkeen. Te kuitenkin ehditte asuakin yhdessä, ja siksiki lapset varmasti saaneet traumoja eri tavalla kuin mun lapset. Kyllähän ***** paljon vietti aikaa meidän kanssa puistoissakin jne,mutta oltiin myös kahden kesken, että lapsilla ei varmasti oo jäänyt traumoja,ei ollut heidän nähden sellaisia tilanteita. toki mun kautta varmasti oiskin vaikuttanut heihinkin,jos olisin vielä jatkanut tapailua, ja nyt saa vaan olla kiitollinen siitä,että se on historiaa. tytöthän tykkäs ******sta,kun se hassutteli niiden kanssa.Kyselivät ******a joitakin viikkoja silloin tällöin,mutta eivät enää ole kyselleet. Kyllä mä olin siitä ihmeissäni ja surullinen että se vietti mieluummin meidän kans aikaa kuin oman lapsensa, ja toki sit arvasinkin syyn,että ei taida *****lla olla oikeutta tavatakaan Siiriä ihan miten vain. Silloin pääsiäisenä taisi jotain väkivaltaista sattua hotellilla? Sen jälkeenhän ****** ravasi Espoossa keskusteluissa. Hän kyllä selitteli ihan muuta,mutta en mielessäni uskonut häntä. Ymmärsin,että mihinkään,mitä hän on sanonut tai tehnyt,ei voi luottaa. Heh,tuo sukupuolitautiasia. Keneltäköhän ****** oli sen saanut hänen puheiden mukaan,huh, Gingerellalta tietysti. Mulle tuli emätintulehdus, ja kävin siksi sukupuolitautitesteissä ennen juhannusta,jonka jälkeen en oo ollut *****n kanssa. Onneksi oli puhtaat tulokset,mutta kerroin kyllä että *****lla ollut klamydia. Luojan kiitos,että en saanut sitä.

Niin,alusta asti jo huomasin,esim ekan kerran uimahallissa,kun oltiin *****, Siiri,mä ja mun lapset, että ****** purkaa omaa kiukkuaan Siiriin ja on kohtuuttoman ankara siinä kasvatuksessa.Ei siis osaa lopettaa ja ohittaa,vaan jatkaa marmatustaan ja mököttää Siirille.

Kiitos että otit yhteyttä.

 

Siis en tietenkään nauranut sille,että sait taudit ******lta,ikävä juttu. Lähinnä huvitti se,että arvasin että hän siinäkin puhui totuutta vääristellen.Hoksasin,että kun emme tunne toisiamme,ei välttämättä  aukee samallailla

Gingerella

Vaikka ei tunneta, ymmärsin kyllä. Nyt pitää mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla töihin. Palaillaan vielä astialle... Hyvä yötä ja viikon alkua.

 

Kiitos samoin. Aamulla tulee tytöt äipän luo,niin unta myöskin hakemaan. Jannu tietysti eskariin ensin.Mä olen hoitovapaalla vielä. Terv x

Pitää vielä lisätä,että toivon todella,että ****** ei mistään yhteydestä saa tietää,että me on oltu yhteydessä.ethän puhu minusta,en halua että ********lta tulisi mulle päin jotain katkeruutta ja hankaluuksia tän takia,jos saisi tietää että ollaan oltu yhteydessä.kiitos!

 

Gingerella

Minä otin toisen salaisen numeron itselleni ja lapsille vaihdoin myös uuden numeron. Tämä heti, kun olin laittanut eropaperit ja tehnyt lastensuojeluilmoituksen. ****** on oikeasti meleltään sairas, joten en halua sinun ja lasten turvallisuuden vaarantuvan.